Re: [WINNT] Windows 10 na RAID0

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 na RAID0
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 28 Dec 2015 14:15:04 +0100
W dniu 2015-12-27 o 21:06, 2late pisze:
On 12/27/2015 06:23 PM, Przemysław Ryk wrote:
Dnia Sat, 26 Dec 2015 21:14:57 +0000, 2late napisał(a):

Spotkal sie ktos z Windowsem 10 zainstalowanym na RAID 0?
Stracilem dobe na instalacje, opcje, poszukiwania i nic. Musialem
przywrocic Windows 8.1 z backupu.
A juz myslalem ze w swieta sobie zrobie upgrade i bede mial spokoj.

A w czym problem z RAID0?

A opisalem problem w innym podwatku.
Jak masz jakies doswiadczenia i sie podzielisz - z checia skorzystam. ;)

Pisałeś niejasno.
Ja nadal nie wiem, czy masz problem z Raidem czy kontrolerem.
Masz Raid programowy czy ustawiony na Z87?

Bo przy sprzętowym Raidzie (albo fake-Raid), to system Windows i niektóre linuksy widzą po prostu wolumen/wolumeny i instalują się normalnie.

Jedyne wyjątki, to ograniczenie pojemności - przy >2TB potrzebny GPT, aby obsłużyć całą przestrzeń.

--
Pozdrawiam.

Adam