Re: [WINNT] Windows 10 na RAID0

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 na RAID0
From: "Roman S." <nie.lubie.spamu@i.hate.spam>
Date: Sun, 27 Dec 2015 18:56:37 +0100
W dniu 2015-12-26 o 22:14, 2late pisze:
Spotkal sie ktos z Windowsem 10 zainstalowanym na RAID 0?

Tak, ja mam takiego - Intel Matrix Raid (czyli RAID0 i RAID1 przy wykorzystaniu tylko dwóch dysków). Płyta na chipsecie Z87.

Stracilem dobe na instalacje, opcje, poszukiwania i nic. Musialem
przywrocic Windows 8.1 z backupu.
A juz myslalem ze w swieta sobie zrobie upgrade i bede mial spokoj.

Pozdrawiam

A dokładnie jaki to RAID, na jakiej płycie, jakim kontrolerze? W moim przypadku postawienie Win10 Insider Preview na partycji umiejscowionej na RAID0 przebiegło kompletnie bezboleśnie.

--
Roman S.