Re: [WINNT] Chmura z możliwością udostępnienia zasobów niezarejestrowany

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Chmura z możliwością udostępnienia zasobów niezarejestrowanym osobom.
From: "P03" <paskuda@bandits.invalid.org>
Date: Fri, 18 Dec 2015 14:05:19 +0100
Zapomniałem napisać o jednym istotnym szczególe. Oni też muszą mieć możliwość wrzucania tam swoich plików.
Ma to wyglądać tak:
Będzie folder, do którego wszyscy będą mieli dostęp tylko do odczytu (włącznie z podfolderami). W tym folderze każdy ma mieć swój podfolder, do którego dany użytkownik będzie miał również prawo do wgrywania/usuwania plików (pozostali tylko odczyt). Ja mam założyć konto, reszta ma mieć możliwość korzystania bez rejestracji.

Aaa bez rejestracji - no to nowatorskie dosyć.
Ale unia europejska zabrania bez rejestracji.
Rejestracja musi być koniecznie
http://humorek.com.pl/upload/images/medium/2014/10/strona_nie_znaleziona_2014-10-25_16-34-20.jpg
http://www.kiszona.pl/img/upload/20140803222727.jpg

--