Re: [WINNT] Chmura z możliwością udostępnienia zasobów niezarejestrowany

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Chmura z możliwością udostępnienia zasobów niezarejestrowanym osobom.
From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
Date: Fri, 18 Dec 2015 13:22:59 +0100
Użytkownik "P03" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n50roh$lh3$1@dont-email.me...
Czy zaraz chmura musi być ?
A dość już tych chmur.
:-)
http://www.yourfilelink.com/

Zapomniałem napisać o jednym istotnym szczególe. Oni też muszą mieć możliwość wrzucania tam swoich plików.
Ma to wyglądać tak:
Będzie folder, do którego wszyscy będą mieli dostęp tylko do odczytu (włącznie z podfolderami). W tym folderze każdy ma mieć swój podfolder, do którego dany użytkownik będzie miał również prawo do wgrywania/usuwania plików (pozostali tylko odczyt).
Ja mam założyć konto, reszta ma mieć możliwość korzystania bez rejestracji.

Pozdrawiam,
Marcin G.