Re: [WINNT] Liczba procesów w bat

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Liczba procesów w bat
From: peter <ToJestTo@nic.nie.wiem>
Date: Tue, 1 Dec 2015 00:05:14 +0100
Grzegorz Niemirowski pisze:
peter <ToJestTo@nic.nie.wiem> napisał(a):

Wygląda na to ,że Twoje linia również nie wpisuje wartości 12 do
zmiennej k lub i, a tego  mi właśnie potrzeba. Nie na ekranie tylko w
zmiennej.

Jeszce raz : ma wpisywać liczbę procesów do zmiennej

Jeśli ciało pętli ma mieć wiecej linijek, użyj nawiasów okrągłych:
:start
for /f "delims=" %%k in ('tasklist ^| find /c ^"svchost^"') do (
echo %%k
)
pause
goto start

To niestety niczego nie zmienia. Dalej nie  ma  poza pętlą w k liczby aplikacji.

Jeszcze raz. Zostały uruchomione 4 równolegle identyczne aplikacje z obliczeniami przez zlecenia start. Kończą swoje działanie w różnym czasie. Bat ma sprawdzać co minutę ile jest aktywnych aplikacji. Jeżeli nie będzie aktywnych aplikacji program ma zakończyć działanie.

projekt batu wygląda tak
Set k=15
:p1
if k GTR 0 (
  set k=tasklist | find /c "svchost"  rem ta linia nie działa, czyli nie wpisuje
                                      rem do k liczby aplikacji
                                      rem zamiast svchost będzie nazwa mojej
aplikacji
  echo %k%
  timeout /T 60
  goto p1
 )
Ten program nie działa z powodu 4-tej linii. W k jest ciągle 15. W twojej pętli też nie wpisuje do k liczby aplikacji.
Może teraz coś wykombinujesz!

--
 peter