[WINNT] Windows widzi zerową pojemność dysku w telefonie (SE K750i)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows widzi zerową pojemność dysku w telefonie (SE K750i)
From: GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl>
Date: Mon, 30 Nov 2015 21:34:45 +0100
Witam.
Po podłączeniu telefonu (SE K750i) do komputera (Windows Vista), komputer
go widzi jako dysk o zerowej pojemności. Problem jest z komputerem, nie z
telefonem, bo po podłączeniu do innych komputerów i automatycznym pobraniu
sterowników, dysk telefonu jest widziany normalnie. Wcześniej działał
normalnie, ale chyba jakieś sterowniki się pogryzły. Miałem zainstalowany
program MyPhoneExplorer, kiedyś widział on telefon, teraz nie. SE PC Suite
też go nie widzi. Inne telefony (Android, stary Samsung) i pendrajwy są
wykrywane bez problemu.
Próbowałem odinstalować sterowniki do telefonu (właściwości "zerowego"
dysku, odinstaluj sterowniki), potem po podłączeniu telefonu system sam
dobrał sterowniki i znów dysk o zerowej pojemności. Próbowałem zainstalować
sterowniki znalezione w sieci, ale nie pomogło. Menadżer urządzeń nie
pokazuje nieprawidłowości.
Macie pomysły jak to naprawić? Może jeszcze odinstalować jakiś sterownik,
który gryzie się z telefonem? Ale który?

Pozdrawiam.
--
GLaF

  • [WINNT] Windows widzi zerową pojemność dysku w telefonie (SE K750i), GLaF <=