Re: [WINNT] [ot] XP: skad nowsze czcionki systemowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] XP: skad nowsze czcionki systemowe?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Wed, 14 Oct 2015 00:36:11 +0200
Wiktor S. w news:mvje8t$ak8$1@usenet.news.interia.pl

ano wlasnie :) dlatego dopytalem tutaj: "a podmieni?"

zrobilem tak (pisalem tutaj) i system zobaczyl znaki ormianskie w nowym
TNRoman

w sumie... to chetnie bym podmienil (wszystkie :) systemowe z xp na nowsze,
nie tyle dla wygladu (bez przesady, bez przesady :), ale dla szerszego
unicodu. Moze na chwile zainstalowac wirtualnie viste? w7?,  zabrac z
katalogu wiadomego fonty i juz...
Licencja, licencja... Jest problem. Ale czy jest z pewnoscia?