Re: [WINNT] [ot] XP: skad nowsze czcionki systemowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] XP: skad nowsze czcionki systemowe?
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Wed, 7 Oct 2015 22:32:25 +0200
Olek in news:56156c24$0$8389$65785112@news.neostrada.pl
[......]

w sumie mozesz miec racje....; ale to - jednak - kolubrynka, wiec licho wie.

> Z resztą po co go odinstalowywać?

zeby miec office 2000pro; akurat co do libre - jestem tego pewien, wiedza -
dla ciekawych - w sieci; co do apache - mozna podyskutowac,ale tez wole
sprawdzony,stabilny,bez niespodzianek "rozwojowych" 2000pro

uzywam;  apache, ale portable, jako awaryjny, 350 MB w jednym katalogu,zero
smiecenia po kątach

pomyslem moze byc: instalacja libre na xp wirtualnym + wyjecie  kat.
fonts....