Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[WINNT] Win 10 problem z sklepem

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win 10 problem z sklepem
From: Trybun <Illih@jachu.com>
Date: Fri, 9 Oct 2015 16:32:43 +0200

Czy u Was też tak jest: chcę coś pobrać za pomoca aplikacji Sklep, wszystko gra dopuki z jakichś przyczyn pobieranie nie zostanie przerwane. Pobierany pobierany program dostaje status "posiadany", z opisem "to jest twój produkt i możesz go zainstalować na tym urzadzeniu". Okazuje się że jednak nie można zainstalować, nie można nawet pobrać owego programu. O co tu może chodzić? Czy jest jakiś sposb na na odświezenie sklepu żeby niepobranym do końca programom nadać z powrotem status "bezpłatny" zamiast "posiadany"?

---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie 
antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus


<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>
  • [WINNT] Win 10 problem z sklepem, Trybun <=