[WINNT] XP - brak dźwięku w Win, w programach jest

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] XP - brak dźwięku w Win, w programach jest
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Thu, 01 Oct 2015 15:22:25 +0200
XP SP3

Przeinstalowałem już SP3, reinstalowałem stery chipsetu i dźwięku (ADI 19xx).

I żadnego efektu, sterownik poprawnie się zgłasza w systemie, ale
w systemie i przeglądarce nie ma dźwięku (w Panelu można wybrać wszystko,
głośność itp, dźwięk dla akcji Windowsa - ale przycisk z podsłuchem jest
wyszarzony). Można ustawić ikonę na pasku (która nie pojawia się).

dxdiag - muzyka i dźwięku odgrywają się bez problemu, w Skype też dźwięk
działa.
W Chrome brak dźwięku na youtube.com.

Nie mam koncepcji :)