Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi zawartości partycji
From: Zośka <@>
Date: Thu, 1 Oct 2015 12:45:00 +0200
Wydaje mi się, że niestety te uszkodzone sektory są porozrzucane.
Tak przynajmniej to wyglądało jak przepuszczałam testy w Victorii
przy zaznaczeniu >. Przyszło mi do głowy, że gdyby były one
zgromadzone wszystkie blisko siebie, to mogłabym tę partycję
podzielić na mniejsze partycje, a tę z uszkodzonymi sektorami ukryć.
Ale to się chyba nie uda.

Partition Bad Disk, tak też można.

Dziękuję za tę informację.
Znalazłam odpowiedni program, ale jest on płatny.
Muszę się zastanowić czy warto za niego zapłacić skoro być może
dysk i tak będzie do wyrzucenia.
Inna sprawa jest taka, że chciałabym partycję systemową (ok.100 GB)
na tym dysku, na której nie ma błędnych sektorów, zostawić tak długo
jak się da. Nie wiem czy ten program na to pozwoli.

Pozdrawiam
Zośka