Re: [WINNT] Aktualizacja do Win10.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aktualizacja do Win10.
From: atm <_@vp.pl>
Date: Tue, 15 Sep 2015 18:42:05 +0200

--
P03

Chodzi mi o to że firma Asus już pewnie machnęła na tak stary sprzęt
ręką i żadnych aktualizacji pod Win10 nie będzie z jej strony.
Problem w tym że nie działa dobrze, ten Win7 to najgorszy system od
Microsoft jaki miałem okazję użytkować. Nikt z domowników nawet nie chce
podchodzić do laptopa z tą wersją Windows.. Aktualizacja do 10tki może
by coś pomogła, może wtedy laptop by znalazł chętnych do użytkowania .
Problem może zaistnieć już w czasie instalacji aktualizacyjnej, bo nie
mam zbyt szybkiego łącza, no i nie do końca znane mi są reguły takiej
aktualizacji. Obawiam się także o sterowniki do sprzętu, czy bluetooth,
wifi i inne tego typu podzespoły zadziałają pod 10tką..

Jesli nie jest to laptop kontrolujacy respirator nie robilbym zbyt duzych podchodow ;] Tym bardziej, jak piszesz obecny system nie cieszy sie popularnoscia wsrod domownikow. Choc ja mam odwrotne odczucia, jak dla mnie ten system jest niemal niewidzialny w sensie absorbowania swoimi systemowymi problemami. Po prostu dziala. Jesli zalezy Ci na obecnej instalacji W7 zrob backup calego dysku na zewnetrzny naped, zainstaluj aktualizacje W10. Z tego co mozna wyczytac w sieci i tutaj najpierw tak czy siak musiasz zrobic aktualizacje, zeby zatrybila kontrola legalnosci aktualizacji. Pozniej mozesz zrobic instalacje na czysto (jesli bedzie Ci na tym zalezalo). Jesli nie przypadnie Ci do gustu, moze wtedy pokusisz sie o czysta instalacje W7 z dolaczonej plyty (jesli jest taka)? Byc moze problemem nie jest system a ktorys z zainstalowanych programow czy zmodyfikowanych ustawien?

Odnosnie opcji cofniecia aktualizacji do W10...nie robilem, majac jednak doswiadczenia z wszelkimi aktualizacjami MS nie ufalbym, ze cofniecie zmian bedzie stuprocentowo skuteczne i bezproblemowe.
Na moim systemie nie potrafili nawet odpowiednio przygotowac instalacji W10.