Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?
From: Luke <luke@luke.net>
Date: Wed, 26 Aug 2015 13:11:35 +0200
> duuuzo wyzszy niz podobnego pod Windowsa. Ja tez ponarzekam, niektore
> niedogodnosci zniweluje kombinowaniem innych zbytnio nie odczuje i nadal
> bede uzywal Windowsa.

Ja już od ładnych kilku lat używam Windows głównie z rozpędu. Wszystko,
czego mi trzeba w domu i w pracy, mam pod wolnymi systemami, które
stabilnie pracują (a nawet niektóre rzeczy robię w Virtualboxie, gdyż mi
wygodniej).

I jeśli nagle się okaże, że za Windows mam płacić roczny abonament, albo
we wszystkich programach wyświetlą mi się reklamy, albo mogę instalować
oprogramowanie wyłącznie z dziwnego sklepu i nic poza tym, to będzie to
ta jedna kropla, która przeleje nagromadzony menisk wątpliwości. To już
chyba Mac OS X będzie ciekawszym wyjściem!

Podobne wrażenia zaczynam mieć w przypadku Androida. Tylko że tutaj nie
bardzo jest alternatywa.

L.