Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czy na kalkulator bez reklam tez trzeba kupic abonament?
From: atm <_@vp.pl>
Date: Wed, 26 Aug 2015 12:44:22 +0200
On 2015-08-26 12:39, Luke wrote:
W dniu 2015-08-26 o 00:00, atm pisze:
Punkt nr 9 po prostu zalamuje:
http://antyweb.pl/oto-dziesiec-faktow-o-windows-10-ktore-warto-znac/

Mam jakieś dziwne wrażenie, że Windows robi się drugim Androidem ze
wszystkimi jego wadami.

A wszyscy się na to zgodzą, no bo przecież nie będzie wyjścia ;)

Niestety, nie ma wyjscia: niektore programy sa jedynie pod Windowsa.
A nawet jesli bylby rowniez pod MacOS, to koszt mocnego komputera bylby duuuzo wyzszy niz podobnego pod Windowsa. Ja tez ponarzekam, niektore niedogodnosci zniweluje kombinowaniem innych zbytnio nie odczuje i nadal bede uzywal Windowsa.