Re: [WINNT] Logowanie w windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Logowanie w windows 10
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Fri, 21 Aug 2015 22:17:24 +0100
On 21/08/2015 10:56, Piotr B. (pb2004) wrote:
> Użytkownik "2late"  napisał w wiadomości grup

> Skąd ta informacja? Co prawda obecnie nie używam ale w testowych mi
> działało. Nie napisałeś z którego rodzaju konta korzystasz ale ztcp konto
> Microsoft ma limit hasła 16 znaków. Może tu tkwi problem.

W testowych, a mam od poczatku, tez mi do jakiegos czasu dzialalo. Loguje
sie na konto Microsoftu a 28 znakow to takie moje ubarwienie ;).
Prawde mowiac, nie pamietam ile tam jest znakow, bo zawsze wklajam.
Ale jak juz wspomnialem chwile temu, w tym watku, juz naprawilem.
Przesledzilem jedna z wygooglanych dyskusji i zadzialalo.
https://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/cb1cc421-070e-
4d6e-81f2-0b1e6a9c1342/windows-10-pin-logon?forum=WinPreview2014Setup
Dzieki za wsparcie.

Pozdrawiam