Re: [WINNT] Logowanie w windows 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Logowanie w windows 10
From: "Piotr B. \(pb2004\)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: Fri, 21 Aug 2015 11:56:52 +0200
Użytkownik "2late" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mr5eas.270.1@outspace.org...

Mam wciaz tylko Windows 10 jako TP (nie uprageowalem glownego systemu) w
ktorym - od ktoregos builda - nie mozna sie zalogowac PINem 4ro cyfrowym.
Moglby ktos potwierdzic, czy w finalnym Windowsie 10 mozna sie zalogowac
PINem, czy za kadym razem musze wpisywac ciag 28 znakow najtrudniejszej
kombinacji do zapamietania na swiecie? :)

Skąd ta informacja? Co prawda obecnie nie używam ale w testowych mi działało. Nie napisałeś z którego rodzaju konta korzystasz ale ztcp konto Microsoft ma limit hasła 16 znaków. Może tu tkwi problem.

--
Piotr Borkowski