Re: [WINNT] No to następne pytanie dot. Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] No to następne pytanie dot. Win 10
From: "Mark" <tenchi@pnet.pl>
Date: Wed, 12 Aug 2015 00:31:51 +0200
marfi <marfi @bb.onet.pl> w wiadomości
news:55ca3aa0$0$4774$65785112@news.neostrada.pl napisał(a):
" ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> wrote in message news:1sjublclkr1fk$.s41y6mohse75.dlg@40tude.net...
Druga sprawa, kiedy¶ miałem skrót zrobiony w TC dzięki któremu
dostawałem się do panelu sterowania a w szczególno¶ci do narzedzi
administracyjnych. Przypomni ktos jak brzmiał ten plik który się
uruchamiało i miało się dostęp do tego panelu? A może te wszystkie
komendy sa gdzies wypisane, tylko ja znaleĽć nie potrafię?
--
Chyba masz w w menu Start:
C:\Users\?????????????\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Narzędzia administracyjne

Siedzą tutaj: "c:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Administrative Tools"
--
Mark
keitaro@pnet.pl