[WINNT] No to następne pytanie dot. Win 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] No to następne pytanie dot. Win 10
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Tue, 11 Aug 2015 17:48:07 +0200
Witam.
Następne pytanie z dziedziny "jak to zrobić"?
W Win7 o pierwszym podłączeniu kamerki samochodowej, system zadał mi
pytanie co chcę zrobić z zawartością. Wyklikałem wtedy żeby zawartość
skopiował do odpowiedniego (wskazanego) katalogu zadając najpierw pytanie o
nazwę pliku i jednocze śnie skasował z pamięci kamerki. Tak samo ustawiłem
sobie aparat fotograficzny, tym razem do innego katalogu. Natomiast
podłączenie telefonu miało skutkować tylko pytaniem o to co ma zrobić. I
działalo to wszystko z dość dobrym skutkiem. Niestety w Win 10 po
przyłączeniu kamerki z zawartością nie ma pytania "gdzie" a tylko "czy".
Pokazany jest katalog user/pictures i finisz. Jeśli zmienię katalog to przy
podłączeniu  następnego urządzenia ten sam katalog zostaje użyty, a jest
tylko pytanie co chciałbym zrobić (dobre i to).
Pytanie - czy da się tak to skonfigurować żeby działało tak samo jak w
Win7?

Druga sprawa, kiedyś miałem skrót zrobiony w TC dzięki któremu dostawałem
się do panelu sterowania a w szczególności do narzedzi administracyjnych.
Przypomni ktos jak brzmiał ten plik który się uruchamiało i miało się
dostęp do tego panelu? A może te wszystkie komendy sa gdzies wypisane,
tylko ja znaleźć nie potrafię?
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może