Re: [WINNT] [ot] firefox - podstawy konfig.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] firefox - podstawy konfig.
From: "1634Racine" <1634Racine@1634Racine.pl>
Date: Sun, 9 Aug 2015 21:36:01 +0200
...:::WISKOLER:::... in 2p8ebt0vnzet.1edquy8j4udn6.dlg@40tude.net">news:2p8ebt0vnzet.1edquy8j4udn6.dlg@40tude.net
[..........]
Co do pierwszych dwóch punktów to może zainstaluj sobie TabMixPlus i w nim
wyklikaj co ci sie tam zachce.

ok, dodatki cenna sprawa, z tym, ze przynajmniej co do pkt 1: dlaczego to cudo z pkt 1 - start ff z kartami zamknietej sesji - nie dziala bez dodatkow,skoro jak wół jest ustawialne standardowymi opcjami...?

Natomiast trzeciego punktu to jeszcze nie widziałem na stałe,

po prostu  usiluje miec to tak, jak w operze starej.

Z tym że to wszystko działa w stacjonarnym WF a czy pójdzie na portable to
nie wiem.

i to jest pytanie: jak sie ma portable do stand. ff w tych sprawach... Ja zakladam,ze nie jest tak,ze tak banalne sprawy padają w portable. Ale moze padają.