Re: [WINNT] [ot] firefox - podstawy konfig.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] firefox - podstawy konfig.
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Sun, 9 Aug 2015 18:52:34 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą
1634Racine naskrobał(a):

> firefox: wersja *portable* (!)
>
> W koniecznych sytuacjach, gdy ostatnia opera zawodzi, siegam jednak po
> firefoxa, paru spraw nie moge wszakże ustawic konfiguracyjnie:
>
> 1.
> by dzialalo: otworz  ff  z ogladanymi przed zamknieciem www/kartami.
> Jest oczywiscie takie ustawienie  w  opcje > ogolne:
> http://i.imgur.com/7MlRJDu.png , ale z trzech mozliwosci, ta trzecia,
> wlasciwa, nie chce sie w tym oknie lokować, nie wskakuje po prostu.
> Pokojarzylem troche i byc może w *about:config* odpowiada za ustawienie tej
> [...]

Co do pierwszych dwóch punktów to może zainstaluj sobie TabMixPlus i w nim
wyklikaj co ci sie tam zachce.
Natomiast trzeciego punktu to jeszcze nie widziałem na stałe, ale stosuje
CTRL+F i wyskakuje pole do wpisania.
Z tym że to wszystko działa w stacjonarnym WF a czy pójdzie na portable to
nie wiem.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.