[WINNT] Kopiowanie wiele plików ze zmianą nazwy

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Kopiowanie wiele plików ze zmianą nazwy
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Thu, 6 Aug 2015 12:53:00 +0200
Hejka,

Mam pewną kilkupoziomową strukturę katalogów z plikami. Chcę część tych
plików, spełniających pewne warunki skopiować w miejsce plików żródłowych,
ale jednocześnie zmienić im nazwę, czyli np. mam tak:

\katalog
 \podkatalogA
   plik12.txt
   plik10.txt
   plikInny.pdf
   plikInnyInny.doc
 \podkatalogB
   pliczek12.txt
   pliczek10.txt
   pliczekInny.pdf
   pliczekInnyInny.doc
etc.

i teraz chcę skopiować pliki spełniające warnek: rozszerzenie txt, na końcu
nazwy liczba 12 obok plików źródłowych, ale pliki docelowe zamiast 12 mają
mieć 13:

\katalog
 \podkatalogA
   plik13.txt
   plik12.txt
   plik10.txt
   plikInny.pdf
   plikInnyInny.doc
 \podkatalogB
   pliczek12.txt
   pliczek13.txt
   pliczek10.txt
   pliczekInny.pdf
   pliczekInnyInny.doc
etc.

Jak to zrobić najszybciej? Katalogów jest na tyle dużo, że ręcznie padnę.
Potem jeszcze tym nowym plikom muszę zmienić zawartość, ale z tym sobie już
poradzę przez Notepada++.

--
howgh
szemrany