Re: [WINNT] Win XP i brak konta admina.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win XP i brak konta admina.
From: "nadporucznik" <starszy.porucznik@wojsko.pl>
Date: Wed, 29 Jul 2015 10:40:03 +0200
Użytkownik "PM" <pm@xx.xx> napisał w wiadomości news:mp94u6$5sh$1@adenine.netfront.net...
Jak w temacie. Jest sobie komputerek z windą xp na którym wcięło konto admina, grupa administratorzy również nie istnieje. Ponoć zabawa z pakietem DreamPack też kończy się niepowodzeniem. Próbowałem odtworzyć problem na wirtualce i nie da się wywalić powyższych.
Obraz tego kompa mam dostać za kilka dni.
I teraz pytanie, czy ktoś spotkał się kiedyś z takim problemem? Nie mam pojęcia jak się do tego dobrać a przeinstalowanie tego systemu to nie jest taka prosta sprawa jakby się mogło wydawać, ze względu na bardzo specyficzny sprzęt który jest/podłączany w kompie.

A instalacja naprawcza (drugie R)?
--
nadporucznik
starszy.porucznik@wojsko.pl