Re: [WINNT] Komendy CMD bat w Win 7 - odmowa dostępu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Komendy CMD bat w Win 7 - odmowa dostępu
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 27 Jul 2015 20:17:58 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mp5rp0$f4c$1@node1.news.atman.pl...
Ani pod Windows ani pod Linuksem uprawnienie do wykonywania nie jest potrzebne do wyświetlenia zawartości pliku. To są oddzielne uprawnienia. Natomiast w przypadku katalogu wykonywanie oznacza możliwość wchodzenia do tego katalogu.

Nie wydawało mi się to tożsamym, ale sprawdzę to niebawem, teraz nie czuję się najlepiej.

Kod z pliku niewykonywalnego, takiego jak JPG czy PDF może być wykonany gdy w programie go przetwarzającym są błędy takie jak przepełnienie bufora na stosie lub stercie, lub też podatność use after free. Wtedy dane mogą zostać potraktowane jako kod. Odsyłam do http://www.grzegorz.net/pliki/Podatnosci_aplikacji_desktopowych.pdf

Może. Na tym OIDP bazował exploit do starszych wersji OE, zwany OEKILLER, wysyłający wiadomość z uszkodzonym polem daty. Jedyne, co powodował, to wywracanie się OE, ale jakby ktoś tam wepchnął coś bardziej "na czasie", to chyba nie było by to takie dobre? Myślę, że jest do znalezienia w sieci, ale wieczorem, jak trochę się lepiej poczuję. Teraz sobie trochę pokimam raczej, czuję się bardzo zmęczony.

896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100 222478205