Re: [WINNT] Klon systemu Win XP na SSD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klon systemu Win XP na SSD
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 24 Jul 2015 21:54:17 +0200
W dniu 2015-07-24 o 14:05, ACMM-033 pisze:

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości
Przenosiłem XP + Win7 z bootmanagerem z HDD na SSD za pomocą Miray
HDClone. Się odpaliło po operacji bez zająknięcia, i XP i Win7, i
bootmanager działa.

Ja bym spróbował przenieść po prostu sektor po sektorze, a to chyba
dowolny partycjoner potrafi, jeszcze się nie zdarzyło, by taka partycja
nie odpaliła.
Bajdełej - jest jakaś szansa sprawdzenia, czy mój SSD-PATA ma sektory
512, czy 4096-bajtowe? (wiedziałbym, do czego dociagać). Bez uciekania
się do instalowania nowoczesnych sysów?

Odpal kompa z płyty (lub USB) Hirensa, tam masz jakiegoś linuxa, on Ci pokaże. Nawet polecenie fdisk -l.

--
Pozdrawiam.

Adam