Re: [WINNT] Klon systemu Win XP na SSD

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klon systemu Win XP na SSD
From: "Irek.N." <tajny@jakis.taki.jest.pl>
Date: Thu, 23 Jul 2015 19:11:59 +0200
Miałem na myśli przeniesienie systemu na nowy dysk SSD (tak sobie wymyśliłem) Robiłem takie operacje z win 7 ale mam wątpliwości czy XP to udźwignie. Co do programów nie widzę przeszkód :-) Pytałem bo muszę się zdecydować jaki dysk mi dyrekcja ma kupić SSD czy HDD :-)

Windows XP daje sie bez problemu przenieść na inny dysk. Działa dobrze, zrobiłem już tak niejeden raz. Przeniosłem też z HDD na SSD. Jedyny kłopot jaki napotkałem, to brak chęci współpracy biosu z SSD, ale jego uaktualnienie rozwiązało problem.

Irek.N.
ps. robiłem to Acronis-em o ile pamiętam.