Re: [WINNT] Synchronizacja plików?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Synchronizacja plików?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 18 Jul 2015 19:01:49 +0200
Dnia Sat, 18 Jul 2015 18:26:51 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

> Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą
> Przemysław Ryk naskrobał(a):

> I przy tym programie chyba zostanę, jak na razie robi to co do niego należy
> i na dodatek w tle bez ingerencji użyszkodnika.
> Dziękuję wszystkim za pomoc.

GoodSznc robi to, co do niego należy, może być ustawiony na okresowe
mięszanie, robi kopię zapasową ostatniej wersji, rozpoznaje pliki
przeniesione do innych katalogów,a  do tego ma integrację z wieloma
chumorwymi usługami, obsługuje też protokół FTP. Jak dla mnie - jedne z
najlepiej wydanych 30 dolców w życiu. :D

[ Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez      ]
[ tych, którzy jej nie posiadają.                    (George Bernard Shaw) ]