Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [WINNT] thunderbird i spam mail [cross]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] thunderbird i spam mail [cross]
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Wed, 27 May 2015 00:15:12 +0200
W dniu 2015-05-25 21:43, 2late pisze:
On 23/05/15 21:29, rs wrote:
użytkownik ma kilka kont, z czego w przypadku dwóch, firma hostująca nie
oferuje żadnych filtrów antyspamowych. na te adresy przychodzi gigantyczna
ilość spamu. thunderbird poprawnie identyfikuje większość spamu,
zaznaczając go, ale nie przerzuca go automatycznie do JUNK. wyczytałem, że
zaznaczanie to, jest jedynie sugestia thunderbirda w przypadku, kiedy
spotka się z takim emailem po raz pierwszy. można wtedy klikać na każdy
email unjunk/junk i wtedy email idzie do JUNK folder, albo kasować cały
spam za pomocą jednej opcji w menu, można tez zapuścić analizę spamu w
danym folderze, ale efekt tego bywa rożny.
czy jednak jest możliwe, aby thunderbird nie był taki subtelny i cały,
rozpoznany przez siebie spam, pakował od razu do katalogu JUNK?
z góry dzięki za poradę. <rs>

U siebie, jako ze mam wiele kont, ustawilem sobie w sciaganie na googlowe
konta i te jakos tam filtruja (google siaga poczte z onetu, wp, itp...) To
co przejdzie, przefiltruje firefox ustawiony na spamassassin czy inny
filter. A na koniec, cos wyjatkowo upierdliwego dodalem do swoich recznych
filtrow w Thunderbirdzie. Z czasem, nic sie nie przesliznie. :)

U mnie spam (chyba, że coś jest w książce adresowej) ląduje do Lokalnych Folderów-KOSZ.


--
animka

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>