Re: [WINNT] WinXP - co to za cholerstwo podmienia hosty

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP - co to za cholerstwo podmienia hosty
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 7 May 2015 23:09:54 +0200

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mifn6m$rg0$1@usenet.news.interia.pl...
DNSy dostaję od UPC. Na routerze nie da się ich ustawić, są otrzymane od
UPC.
Więc chyba, przy pewnej dozie ostrożności, mam szansę uniknąć problemów? :)
Router Thompson  TWG870U, zabezpieczony solidnym hasłem.

DNS-y dostajesz, ale w ustawieniach protokołu sieciowego w XP możesz je zmienić: Połączenie lokalne -> właściwości -> TCP v.4

Mogę, tylko po co, kiedy te od opa działają nienagannie?
Zmieniam tylko wtedy, gdy coś się u opa dzieje, a ostatnio nawet nie pamiętam kiedy. Czasem to zrobię, aby konkretnie sprawdzić, czy DNSy "te inne" chodzą, działają, czy np. sprawdzić i komuś podać konkretny IP, bywało. Wiele rzeczy sprawdzam przed napisaniem. Jeszcze tę listę fałszywych DNSów sprawdzę pod UPC Wi-Free, bo to było sprawdzenie spod głównego hosta.

Sprawdź dokładnie, jakie naprawdę masz, np. poleceniem IPCONFIG /ALL

Dokładnie to, co trzeba. Jestem raczej wyczulony na niezgodności w tych miejscach i bywam że zapyszczę nawet wtedy, kiedy nie trzeba.

Spróbuj zmienić np. na 212.75.96.2 (jeden z SuperMediów) i na 8.8.8.8 (Googlowy) - może pomoże.

Guglowy nie, nie ma potrzeby. DNSa mam od oipa, nie od rutera.
Jakby były od rutera, sam bym ustawił inne.
Jeśli są u mnie jakieś problemy, to raczej od natłoku w eterze - bywa, że połączenie w dziwny sposób pada. Ale nawet mi się nie chce fiksować teraz kanału nadawczego.\

--
Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)