Re: [WINNT] Wymiękłem po lekturze najnowszego Technet Flasha...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wymiękłem po lekturze najnowszego Technet Flasha...
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Tue, 21 Apr 2015 01:34:10 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:mh3jqv$lt8$1@node1.news.atman.pl...
Nie widzę tu ani jednego miejsca traktującego o prima amprilis jako dacie nadania.

No to gdzie w końcu jest ten żart? W mailu czy pod linkiem? Podałeś linka.

Tu mi nie o żart nawet chodzi, tylko tak podane, że niujak nie zdołałem się skapować w sensie wypowiedzi. OK, jakby ten biuletym poszedł 1.04, to faktycznbie, uznałbym za żart. Ale poszedł 20 dni później.

Strona z pierwszokwietniową informacją może sobie wisieć. Jeśli wiadomość była w mailu to faktycznie ich błąd. Ale jeśli się czepiasz maila, to trzeba

To było w oficjalnym, zasubskrybowanym zresztą jakieś 2 lata temu, mailu. Z tego też np. dowiedziałem się o testach W10TP i nawet sobie założyłem, by wypróbować. Chodził nieźle, pomysł z połączeniem menu start z kaflami nawet całkiem możliwy.

go było zacytować. Ten cały Technet Flash ma jakieś archiwum?

Archiwum ma, ale kończy się gdzieś koło 2013 roku.
Zaraz spróbuję dać linka do współcześniejszego.
... nie udało mi się, kopiuję treść tekstową maila:

Kwiecień 2015

 TechNet  Flash

Nowy kurs na MVA:
Migracja usług do
Windows Server 2012 R2
 Weź udzał w Global Azure
Bootcamp 2015

Zobacz jak wygląda
Project Spartan

 Nowości
Kurs: Windows Server 2012 R2 i jego następca
Zapraszamy do zrobienia nowego kursu Mariusza Kędziory na temat Windows Server 2012 R2 i Windows Server Technical Preview- nowej wersji serwerowego systemu operacyjnego. Kurs dedykowany jest dla osób, które posiadają w swojej infrastrukturze starsze rozwiązania serwerowe Microsoft i rozważają aktualnie migrację do nowych wersji.

Zarządzanie urządzeniami mobilnymi dostępne dla Office 365
MDM jest teraz dostępne dla użytkowników Office 365. Dzięki niemu jest możliwe zarządzania danymi z telefonu i tabletu z systemami takimi jak iOS, Android i Windows Phone. Jest to darmowa usługa, nie tylko dla użytkowników prywatnych.

Nowy system mobilny od Microsoftu- MS-DOS Mobile
MS-DOS Mobile to system Open Source, którego główną zaletą ma być wydajność. Ten system posiada kilka specjalnych funkcji, dzięki czemu pozwoli na uruchomienie wielu aplikacji w tym samym czasie.

Usługa Azure AD Sync- zarządzanie tożsamością i dostępem
Przeczytaj artykuł na temat zarządzania tożsamością i dostępem, z którego dowiesz się więcej o usłudze Azure AD Sync, która pomoże Ci uprościć strukturę Active Directory. Co więcej dowiedz się jak połączyć AD DS z AD.

Linux w chmurze Microsoft Azure
Weź udział w przeglądzie możliwości IaaS jako części chmury Microsoft Azure i zdobądź podstawowe informacje na temat aspektów budowania wirtualnej infrastruktury opartej o serwery Linux. Dowiedz się więcej o sposobach zarządzania, storage i uruchomianiu działającego serwera NGINX.

Microsoft Azure 102
Dowiedz się jak skonfigurować i połączyć PowerShell z subskrypcją Azure. W artykule przeczytasz o dwóch sposobach stworzenia Azure PowerShell- pierwszym związanym z Azure Active Directory, drugim z plikiem- publish-settings.

 Kursy na MVA
Disaster recovery i kopie zapasowe w Microsoft Azure

Linux w chmurze Microsoft Azure

Azure Active Directory Premium - tożsamość w czasach chmur

Chmura hybrydowa od podstaw

Migracja z VMare do Hyper V

Microsoft Enterprise Mobility Suite, czyli efektywna i bezpieczna praca zdalna

Microsoft Intune czyli zarządzanie z chmury od podstaw

Podstawy działania sieci

 Wydarzenia
23.04 Wirtualizacja: Hyper-V w serwerach
23.04 Microsoft Intune Core Skills Jump Start
25.04 AzureBootCamp
07.05 Wirtualizacja: Maszyny wirtualne bez serwera?
11-13.05 SQL Day
21.05 Microsoft Azure - 4 scenariusze na wykorzystanie go w Twojej firmie

 Materiały
TechNet Evaluation Center    Blog Mariusza Kędziory
TechNet Magazine    Security Newsletter
Microsoft Virtual Academy    Microsoft Press free ebooks
MSDN Flash Newsletter    GeekClub

C 2015 Microsoft

Firma Microsoft szanuje Państwa prywatność. Prosimy o zapoznanie się z Ochroną prywatności dostępną online.

Aby przestać otrzymywać niniejszy biuletyn, prosimy kliknąć tutaj.
Aby ustawić Państwa preferencje kontaktu dotyczące pozostałej komunikacji firmy Microsoft, prosimy kliknąć tutaj.

Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195A
Warszawa, 02-222 Polska

Ale to nie była żadna istotna wiadomość rodzinna, tylko informacja, która już na pierwszy rzut oka była dowcipem.

Ale dlaczego 20 dni po czasie??

No cóż, najlepsze życzenia Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku 2015!

--
Numery telespamerów: 814605413 222768000 616285002
(będzie ich więcej, gdy zadzwonią)