Re: [WINNT] Wymiękłem po lekturze najnowszego Technet Flasha...

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wymiękłem po lekturze najnowszego Technet Flasha...
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 20 Apr 2015 21:25:06 +0200
ACMM-033 <valhalla@interia.pl> napisał(a):
Po 20 dniach bez korekty? Kicham na takie żarty.
Nawet jeśli, to następnego dnia się mówi "żartowałem", a nie po 3 tygodniach.

Ale to nie był błąd żeby go korygować.

Nie widzę tu ani jednego miejsca traktującego o prima amprilis jako dacie nadania.

No to gdzie w końcu jest ten żart? W mailu czy pod linkiem? Podałeś linka. Strona z pierwszokwietniową informacją może sobie wisieć. Jeśli wiadomość była w mailu to faktycznie ich błąd. Ale jeśli się czepiasz maila, to trzeba go było zacytować. Ten cały Technet Flash ma jakieś archiwum?

OK, poszedł żart, trudno. Poważna firma powinna jednak szybko skorygować, sprostować taką informację, jeśli nie jest prawdziwa. Nie chcę się teraz licytować, ale, mógłbym swojej rodzinie zrobić identyczny numer, to
zjebali  by mnie, jak Św. Michał diabła; gdybym dziś podał, że coś
istotnego dla  rodziny zaszło 1 kwietnia, a okazało by się to
nieprawdziwością, żartem.

Ale to nie była żadna istotna wiadomość rodzinna, tylko informacja, która już na pierwszy rzut oka była dowcipem.

Aczkolwiek tak czy siak ani Linux ani DOS ani systemy mobilne nie są tematyką tej grupy.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/