[WINNT] Klonowanie NT6.x: DYSK->PARTYCJA

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Klonowanie NT6.x: DYSK->PARTYCJA
From: MB <"dreernuqooc"@dunflimblag.mailexpire.com >
Date: Tue, 31 Mar 2015 20:02:05 +0200
Migracja w drugą stronę niż 99% użytkowników, no i jest problem.
Jest sobie system (WIN8.1) na SSD, ale z powodu padu HDD w laptopie musi
opuścić desktop. Do tego macierz RAID0 4x1TB na poczatku której
(najszybsza część) przenosząc dane przygotowałem 100GB wolnej, nie
partycjonowanej przestrzeni.
Jakim darmowym, sprawdzonym programem zrobić klonowanie systemu NT6.x z
dysku SSD (czyli 350 MB boot active/system ukryta + druga normalna
system C:) na to wolne miejsce na początku macierzy?

Wszystko co sprawdziałem chce po głupiemu wyczyścić CAŁY dysk przy
klonowaniu (czyli macierz 4TB!). W sumie ręcznie zrobiłem kopiowanie
partycji boot i system, ale zanim zacznę odpinać kabelki wolałbym coś
sprawdzonego - obawiam się czy system wstanie z uwagi na litery dysków,
UUID, a pewnie nawet fixboot/fixmbr z SRC nie pomoże. Jakieś sugeste z
praktyki?

/MB

  • [WINNT] Klonowanie NT6.x: DYSK->PARTYCJA, MB <=