[WINNT] Poszukiwana drukarka

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Poszukiwana drukarka
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 26 Mar 2015 17:06:32 +0100
Witam.
Zostałem poproszony o znalezienie drukarki do pracy dla nauczyciela szkoły
podstawowej klas 1-3, obojętne co by to miało znaczyć.
W/w do tej pory używał drukarki laserowej, kolorowej i jak na razie koszty
tonerów zjadaja całą przyjemność drukowania na niej.
Padło wobec tego na drukarke atramentową. Ja skłaniam sie ku firmie
Brother, ale nie jest to wyznacznikiem.
Warunki jakim powinna sprostac drukarka:
-A3
-WiFi (ewentualnie LAN)
-Duplex druku
-Duplex ksero
-Ksero wielodokumentowe (czyli podajnik na kilka dokumentów i samo skanuje
póki ma dokumenty na podajniku)
-Niskie koszty eksploatacji
-Idiotoodporność wymagana
-Obciążenie miesięczne w okolicach 500 stron
-Koszt zakupu do 2000 zeteł polskich
-To nie ma być kombajn stojący na podłodze, tylko jakaś biurkowa

Więcej grzechów nie pamiętam, jakies typy?
--
...:::WISKOLER:::...
Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz