Re: [WINNT] synchronizacja czasu - nie to co było

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] synchronizacja czasu - nie to co było
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 11 Mar 2015 14:00:01 GMT
rs <no.address@no.spam.info> wrote:

> sorry za zamieszanie. w tej sieci jest jeszcze jeden serwer. nie
> zauważyłem, bo jeden się nazywa 'serwer' i siedzi w serwerowni, a drugi
> się nazywa 'server' i siedzi w pomieszczeniu managera i ten drugi jest
> serwerem czasu. znowu zrobiłem to co wyżej zaleciłeś, choć te wpisy w
> rejestrze już były. również odbyło się bez żadnych dziwactw. czas się
> zaktualizował. problem jednak teraz, ze stacje robocze chcąc
> zsynchronizować czas, z tym serwerem dostają komunikat, ze:
> "Sending resync command to local computer
> The computer did not resync because no time data was available."
> [...]

Na początek poczytaj[1] aby wiedzieć co robisz. Szczególnie o rolach
serwera. Następnie odnajdź serwer z rolą "PDC emulator operations master
role" i ten serwer skonfiguruj według tej[2] instrukcji. Klienty
skonfiguruj według tej[3]. Jeśli nie będzie działać przywróć domyślne
ustawienia[4] i ponów kroki 1, 2 i 3.

1. https://technet.microsoft.com/en-us/library/cc737124(v=ws.10).aspx
2. https://technet.microsoft.com/en-us/library/cc786897(v=ws.10).aspx
3. https://technet.microsoft.com/en-us/library/cc758905(v=ws.10).aspx