Re: [WINNT] synchronizacja czasu - nie to co było

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] synchronizacja czasu - nie to co było
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Wed, 11 Mar 2015 09:42:01 -0400
On 3/10/2015 6:07 PM, rs wrote:

sorry za zamieszanie. w tej sieci jest jeszcze jeden serwer. nie
zauważyłem, bo jeden się nazywa 'serwer' i siedzi w serwerowni, a drugi
się nazywa 'server' i siedzi w pomieszczeniu managera i ten drugi jest
serwerem czasu. znowu zrobiłem to co wyżej zaleciłeś, choć te wpisy w
rejestrze już były. również odbyło się bez żadnych dziwactw. czas się
zaktualizował. problem jednak teraz, ze stacje robocze chcąc
zsynchronizować czas, z tym serwerem dostają komunikat, ze:
"Sending resync command to local computer
The computer did not resync because no time data was available."
no i nadal żyją w przyszłości oddalonej o 6 minut.
jakiś pomysł na tę sytuację? <rs>

przychodzę rano do biura i wygląda na to, ze wszystkie stacje robocze mają poprawny czas, wiec przestaję histeryzować. jeszcze raz dzięki za pomoc. <rs>