Re: [WINNT] Jak zmienić adres IP karty sieciowej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zmienić adres IP karty sieciowej
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 5 Mar 2015 17:45:47 +0100
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą
...:::WISKOLER:::... naskrobał(a):

> Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą ACMM-033
> naskrobał(a):

> Serwer restartowany.

> Ten wypisał iż "pomyślnie opróżniono pamięć podręczną programu
> rozpoznawania nazw DNS" - cokolwiek by to miało znaczyć.
>
> A ten stwierdził że potrzebuje podniesienia uprawnień :)
> Po podniesieniu w/w oznajmił "Zainicjowano rejestrację rekordów zasobów DNS
> dla wszystkich kart sieciowych tego komputera. Wszelkie błędy będą
> odnotowane w podglądzie zdarzeń za 15 min"
> A ja nadal zostałem z adresem x.x.xx103 :(

Dodam tylko że zmienił się czas dzierżawy adresu na ustawione przezemnie na
serwerze dwie godziny.
Kurcze, a kiedys działało...
--
...::: WISKOLER :::...
- Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.