[WINNT] Jak zmienić adres IP karty sieciowej

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Jak zmienić adres IP karty sieciowej
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Wed, 4 Mar 2015 21:11:33 +0100
Witam.
Komputer pracuje pod Windows 7.
Router przydziela adres z DHCP, niestety pierwszy przydział adresu nastąpił
przed wpisaniem do reguły jaki ma miec ten komputer adresik przydzielany po
masce MAC. Potrzebuję mieć określony adres spoza puli przydzielanej potem
innym komputerom.
Ma to wyglądć tak iż ten komputer zawsze będzie dostawał adres przykładowo
192.168.1.5 a komputery które zgłoszą się i nie bedą wpisane na listę
adresów MAC dostaną pierwszy wolny z zakresu 192.168.1.100 i wyżej.
Ale jak już pisałem, przed wpisaniem reguły adres już został przypisany
192.168.1.103. Czas wygaśnięcia adresu wypada gdzies w okolicy 2038 roku.
Zmieniłem już na routerze czas wygaśnięcia adresu na jedną dobę, ale
windows pamięta na ile miał przydzielony adres i nie odświerza tego.
Wpisuje w lini poleceń ipconfig /renew ale adres nie jest zmieniany.
Co z tym zrobić żeby zmienić adres znowu na przydzielany automatycznie wg
mojego uznania a nie windowsa i routera.
--
...:::WISKOLER:::...
Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie