sTav <marmro9@beztego.o2.pl> wrote:
> Użytkownik "sTav" <marmro9@beztego.o2.pl> napisał w wiadomości
> news:54ec9da9$0$5880$65785112@news.neostrada.pl...
>> Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
>> wiadomości mci0am.2dlo.1@pb2004.pl">news:mci0am.2dlo.1@pb2004.pl...
>>>
>>> Sprawdź Dziennik zdarzeń. Może są tam jakieś dodatkowe błędy lub
>>> ostrzerzenia.
>>
> Główne problemy rozwiązane.
> Harmonogram działa (tzn. komunikuje się z usługą).
> punkt przywracania "on demand" też.
> Wygóglałem następujące wskazówki:
> a) netsh winsock reset
> b) sprawdzić czy port 135 jest otwarty na firewallu
Ten port ze względów bezpieczeństwa domyślnie jest filtrowany przez
firewall od czasów XP SP2.
> c) spatchować rejestr:
> [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Rpc\Internet]
Usunięcie tego klucza i restart było wystarczające[1].
1.
https://social.technet.microsoft.com/Forums/windows/en-US/0c438376-1486-4ae4-9847-2de7a8767f27/task-scheduler-service-has-encountered-rpc-initialization-error-in?forum=itprovistasp
--
Piotr Borkowski
|