Re: [WINNT] Adobe Reader - jak obrócić powiekszyc do wydruku ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Adobe Reader - jak obrócić powiekszyc do wydruku ?
From: "paskuda03" <paskuda@bandits.invalid.org>
Date: Sat, 14 Feb 2015 10:19:12 +0100

Użytkownik "Olekx" <Olekx@sfs.pl> napisał w wiadomości news:54dcccb0$0$2174$65785112@news.neostrada.pl...
Cześć

Dostałem dokument, zajmujący mi górną połowę A4, po wydruku prawie nic nie widać a muszę często do tego patrzeć.

Jak zrobić coś takiego, z poziomu Readera ew. opcji wydruku:
- Obrocic obraz o 90stopni, a potem
- Powiększyć do całej A4 ?

Olek

Jak w Adobe - to nie wiem.
Ale zawsze możesz spróbować w alternatywnym oprogramowaniu
którego nawet nie musisz instalować.
http://portableapps.com/apps/office/pdf-xchange-portable
Ja to bym wyeksportował stronę/strony do pliku graficznego
i wyedytował co tam potrzeba, tak aby obszar któy
jest interesujący zajmował partie najlepiej widoczne
i w takim ustawieniu jakie jest wygodne.
https://www.anonimg.com/img/9bf0df82c950e190147d425d9a667bd3.jpg
https://www.anonimg.com/img/5c1a67d78f5bef3649f853e29fb05a20.jpg

--
Paskuda03