[WINNT] rozlqczanie i resetowanie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] rozlqczanie i resetowanie
From: john Stuntman <profesor.fir@gmail.com>
Date: Sat, 14 Feb 2015 05:18:02 -0800 (PST)
ostatnio cos dziwnego mi sie stalo, uzywam netu z aero2 gdzie za modem robi mi
telefon
co godzine rozalcza polaczenie i trzeba na pc wpisac captche a w telefonie je
rozlaczyc i wlaczyc (klikajac na checkboxa w telefonie)
ostatnio stalo sie cos dziwnego i wlaczenie ne telefonie nie powioduje
polaczenie, musze jeszcze zresetowac caly system (restart) [mozliwe ze cos
grzebalem lekko w jakichs ustawieniach cos od polczen telefonicznych bo mialem
jakis problem z polczeniem przez karte w playu ktora okazala sie miec jakas
awarie nie po mojej stronie]

ktos moze wie co powinienem ustawic
by nie robic tych cholernych restartow kompa co  godzine ???