Lista winnt@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

Re: [WINNT] Nie daje si臋 synchronizowa膰 czasu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie daje si臋 synchronizowa膰 czasu
From: "marfi" <marfi燖bb.onet.pl>
Date: Thu, 12 Feb 2015 08:07:28 +0100
U偶ytkownik "Marek" <trele@fele.kuku.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mbhi99$f8n$1@node2.news.atman.pl...

U偶ytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mbg2f0$2l7$1@node1.news.atman.pl...
Pr贸buj臋 zsynchronizowa膰 czas z zegarem atomowym nie u偶ywaj膮c zewn臋trznych program贸w.
Mam Windows 8.1. Klikam na zegar. Na zak艂adk臋 "Czas z internetu".
Nie mog臋 synchronizowa膰,
Jest b艂膮d:
"Wyst膮pi艂 b艂膮d podczas uzyskiwania stanu ostatniej synchronizacji. Nie mo偶na odnale藕膰 elementu"

U mnie (w domu) na Win 8.1 nie idzie zrobi膰 synchronizacji na domy艣lnie ustawionym serwerze czasu, a jak ustawi艂em inny, chyba ten 3-ci albo 4-ty z listy (nie mog臋 teraz sprawdzi膰 kt贸ry to i jaki ma adres), to synchro zadzia艂a艂o. Mo偶e masz tak samo.

 W Polsce te偶 s膮 serwery czasu: http://www.gum.gov.pl/pl/zegar/

--
marfi

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>