Re: [WINNT] Nie daje się synchronizować czasu

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Nie daje się synchronizować czasu
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Thu, 12 Feb 2015 07:46:46 +0100

Użytkownik "Borneq" <borneq@antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości
news:mbg2f0$2l7$1@node1.news.atman.pl...
Próbuję zsynchronizować czas z zegarem atomowym nie używając zewnętrznych
programów.
Mam Windows 8.1. Klikam na zegar. Na zakładkę "Czas z internetu".
Nie mogę synchronizować,
Jest błąd:
"Wystąpił błąd podczas uzyskiwania stanu ostatniej synchronizacji. Nie można
odnaleźć elementu"

U mnie (w domu) na Win 8.1 nie idzie zrobić synchronizacji na domyślnie
ustawionym
serwerze czasu, a jak ustawiłem inny, chyba ten 3-ci albo 4-ty z listy (nie
mogę teraz
sprawdzić który to i jaki ma adres), to synchro zadziałało. Może masz tak samo.

--
Pzdr.
Marek