Re: [WINNT] Onet atakuje reklamami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Onet atakuje reklamami
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Wed, 4 Feb 2015 12:44:26 +0100

Użytkownik "Nathan" <some@wh.ere> napisał w wiadomości news:masmbo$61i$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...
W dniu 2015-01-31 o 03:21, rageofhonor pisze:
Przez lata był spokój i mój adblock sobie dzielnie radził z tym syfem.
Od niedawna adblock przepuszcza reklamy. Jaki filtr zastosować by znowu
funkcjonował? Blokowanie każdej reklamy to długotrwały proces bo każda
reklama ma wielokrotność adresów na serwerze.

uBlock

https://github.com/gorhill/uBlock/releases

Niestety mam to samo. Przeglądaraka Chrome
Zainsatalowałem Chromium i nadal mam reklamę na początku filmu.
http://vod.pl/programy-tv/na-drogach/lq1sy#0

Co zrobić by ten specyficzny typ reklam został zablokowany?