Re: [WINNT] Onet atakuje reklamami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Onet atakuje reklamami
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 03 Feb 2015 19:49:07 GMT
Witaj artiun, 31 sty 2015 w
news:54cd1bf9$1$2205$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Pomysl z hosts uwazam za poroniony, bardziej uciazliwe bedzie
> otwieranie stron z blednym adresem (zwlaszcza jesli link do takiego
> wideo pochodzi z tej samej strony co masa reklam)

Jeśli to jedyny powód, to wystarczy HostMan i jednym kliknięciem wyłączam
host, włączam zablokowaną treść i włączam host z powrotem.
W sumie nie wiem dlaczego zacząłem używać tej metody blokowania - chyba z
ciekawości i tak już zostało.
Możliwe, że gdzieś przeczytałem, że przy "zwykłym" adbloku reklamy i tak
są ściągane - tylko blokowane jest wyświetlanie, co mogło mieć dla mnie
znaczenie, kiedy dużo używałem internetu z GSM (transfer)