Re: [WINNT] Windows 10 - czy ktos uzywa na codzien?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - czy ktos uzywa na codzien?
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Thu, 29 Jan 2015 18:44:17 +0100
W dniu 2015-01-27 10:32, marfi pisze:

Użytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ma6k91$rs$1@node1.news.atman.pl...
.

Mam ze 2 dni. Chciałam zainstalować oddzielnie na dysku 500 GB (który jest
na USB), a Windows 10 zainstalował mi się na Windows 8,1. Zła na tę
niespodziankę byłam, ale skoro doszło trochę ciekawych opcji, to złośc mi
przeszła. Potem musiałam usuwać/wyłączać masę szpiegującycyh usług i
aplikacji, żeby w miare bezpiecznie mi ten system działał. Ściągałam z
Centrum Windows XP i chyba to nie oni przerobili na swoje kopyto te
instalkę-jeśli chodzi o różne odmiany szpiegostwa?

Mieliśmy szczęście, mogłaś to przecież przypadkowo zainstalować w Pentagonie
:)

Towarzyszu, mieliście rację, może i do Pentagonu trochę doszło. Na google+, jakiś handset i do Microsoftu część poszło. Jak zobaczyłam co się kotłuje, to szybko wyciągnęłam z gniazdka wtyczkę do internetu. Nie da się za jednym zamachem odinstalować zaraz po zainstalowaniu systemu niechcianych aplikacji (w tym synchronizowania) i wyłączyć niechciane usługi.
Na początku trzeba było używać konta na Microsofcie.

--
animka