Re: [WINNT] Windows 10 - czy ktos uzywa na codzien?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 - czy ktos uzywa na codzien?
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Tue, 27 Jan 2015 00:57:11 +0100
W dniu 2015-01-25 21:13, 2late pisze:
On 25/01/2015 18:20, R.e.m.e.K wrote:

W swietle ostatnich decyzji M$ o udostepnieniu za free Win10 dla uzytkownikow
Win7 i
nowszych, oraz w zwiazku z najnowszym wypustem:

http://www.frazpc.pl/aktualnosci/927845,najnowszy-windows-10-build-9926-z-cortana-juz-dostepny.html

Mam pytanie czy ktos uzywa juz Win 10 Tech Preview na codzien do pracy?
Jesli tak to czy to system stabilny i jakie problemy ewentualnie sprawia na
codzien?

Mam na wirtualce, poinstalowalem podstawowe firefoxy, thunderbirdy, VlC i
wszystko chodzi. Nie zdarzylo mi sie tego zawiesic ale Windowsa 8 tez nie
(zwyjatkiem kombinacji z hardwarem ale to bylo wliczone ryzyko). Gdyby nie
to, ze tego nie da sie upgrade'owac, to bym sie chyba calkowicie przesiadl.

Mam ze 2 dni. Chciałam zainstalować oddzielnie na dysku 500 GB (który jest na USB), a Windows 10 zainstalował mi się na Windows 8,1. Zła na tę niespodziankę byłam, ale skoro doszło trochę ciekawych opcji, to złośc mi przeszła. Potem musiałam usuwać/wyłączać masę szpiegującycyh usług i aplikacji, żeby w miare bezpiecznie mi ten system działał. Ściągałam z Centrum Windows XP i chyba to nie oni przerobili na swoje kopyto te instalkę-jeśli chodzi o różne odmiany szpiegostwa?

--
animka