[WINNT] Windows 8.1 - przsuwanie się listy ikon folderów w exploratorze

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 8.1 - przsuwanie się listy ikon folderów w exploratorze
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Wed, 28 Jan 2015 07:47:37 +0100
 Jest sobie otwarte okno exploratora (Win 8.1) z długą, wielokolumnową listą
podfolderów i plików
jakiegoś folderu (ustawienie widoku okna na "Lista", lista na tyle długa, że
widać poziomy pasek
przewijania).
 Często się zdarza, że gdy chcę wejść do podfolderu, którego ikonka jest
conajmniej w drugiej
kolumnie listy, to explorator nie pozwoli mi od razu wejść do takiego
podfolderu, tylko przesunie
w lewo całą listę podfolderów i plików tak, żeby nieskutecznie dwu-kliknięty
przeze mnie podfolder
znalazł się w pierwszej kolumnie. Dopiero wtedy, po kolejnym dwu-kliknięciu,
mogę do niego wejść.
Banalna rzecz, a irytuje, bo żeby wejść do podfolderu, trzeba dwa razy
dwu-klikać.
 Czy da się wyłączyć to głupie zachowanie exploratora gdzieś w rejestrach? W
XP-ku nie występuje
takie zachowanie exploratora.

--
Pzdr.
Marek

  • [WINNT] Windows 8.1 - przsuwanie się listy ikon folderów w exploratorze, Marek <=