[WINNT] Nagrywanie dźwięku - Win8.1 - brak dostępu do mikrofonu?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Nagrywanie dźwięku - Win8.1 - brak dostępu do mikrofonu?
From: "Wojtek" <nick0000@gazeta.pl>
Date: Tue, 27 Jan 2015 16:13:32 +0000 (UTC)
Kupiłem mikrofon na USB i mam z nim pewien problem.
Po podpięciu do tabletu z Win 8.1 widzę go w ustawieniach, działa
proawidłowo podczas testu ale aplikacje mające  zniego korzystać
meldują brak dostępu.
Zgodnie z sugestiami systemu ustawiłem w ustawieniach dostęp aplikacji
do mikrofonu i nadal nic - brak dostępu.
Ten sam mikrofon podpięty do peceta z Vistą działa bez zarzutu.

Problem ewidentnie systemowy/programowy bo wbodowany w tablet mikrofon
zachowuje się tak samo czyli nie działa.

Coś przegapiam pewnie ale co?

  • [WINNT] Nagrywanie dźwięku - Win8.1 - brak dostępu do mikrofonu?, Wojtek <=