Re: [WINNT] Windows XP - ostatnia "dystrybucja"

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows XP - ostatnia "dystrybucja"
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Tue, 27 Jan 2015 16:47:29 +0100
"Piotr C." <piotr@mabanana.com.delete.pl> wrote in message 20150125185235.f4588020094d7bee304bd665@mabanana.com.delete.pl">news:20150125185235.f4588020094d7bee304bd665@mabanana.com.delete.pl...
Witam,
Jako że muszę przeinstalować XP na starym laptopie mojej mamy, a raczej 7
tam nie pójdzie,

jezeli jest wiecej niz 1gb ramu to nie widze problemow z 7

to chciałbym znaleźć "półoficjalną" wersje ostateczną - jak
najwięcej poprawek i brak marudzenia o koniec wsparcia. Jeśli wrzucę z
oryginalnej płyty - wczesne SP2, to update po Aero2 zajmie wieki. Z kolei boję
się trochę fałszywek z trojanami. Macie coś godnego polecenia?

zawsze musisz komus zaufac, ja bym sklecil cos sam

pozatym jednokrotne wziecie laptopa na jakies rozsadne lacze zeby
dociagnal w nocy sp3 i poprawki tez nie wydaje sie specjalnie trudne

--
http://db.org.pl/