[WINNT] Klonowanie zawartosci pendrive

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Klonowanie zawartosci pendrive
From: "pepe" <pepe_@o2.pl>
Date: Fri, 19 Dec 2014 17:20:59 +0100
Witam,

Posidam program, ktory ma zabezpieczenie w postaci klucza HASP na pedrive.
Na ten program mam licencje, jest legalnie kupiony.
Sek w tym, że ja osobiscie przemiennie uzywam go w dwoch miejscach, w pracy (moj zaklad) i domu. Aby go uzywac, obecnie musze nosic w kieszeni pendrive z kluczem zabezpieczajacym. Klucz jest potrzebny na chwile, do uruchomienia programu i pozniej mozna go wyjac, Najlepsze wyjscie by bylo abym mial na stale wpiety klucz w jednym i drugim komputerze. Moje pytanie, czy taki pen z kluczem, da sie sklonowac? ,a jesli tak to czym?

Pzdr.
pepe