[WINNT] Nowy Acrobat Reader - jak wyłączyć dziwny dymek w lewym górnym r

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Nowy Acrobat Reader - jak wyłączyć dziwny dymek w lewym górnym rogu ?
From: Olekx <Olekx@sfs.pl>
Date: Fri, 19 Dec 2014 10:08:20 +0100
W domu mam Win 7 i starego Readeara, ale w robocie mam Win 8.1 i najnowszego acrobata. Ostatnio jest taki 'efekt',że:

Po otwarciu jakiegokolwiek pdf-a, za każdym razem, w lewym górnym rogu pojawia się irytujący dymek z napisem mniej więcej "otwieraj teraz dokumenty na wszystkich urządzeniach". Jest to za każdym razem to samo. Szukałem ze znajomym informatykiem 10 minut, jemu jakoś się to udało wyłączyć ale nie był w stanie sobie przypomnieć jak, czy raczej nie wiedział która dokładnie opcja-jakiej użył- to wyłączyła.

Tu na pewno wiecie :)

Olek